Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Útmutató Bafang elektromos kerékpár átalakító vásárlásához

Útmutató Bafang elektromos kerékpár átalakító vásárlásához

Mit kell tudnom a Bafang középmotorról és a kiegészítőiről? Mit jelentenek az egyes kiegészítők? Ha még csak most barátkozol az átalakítás gondolatával vagy csak szimplán elakadtál a vásárlás folyamán, akkor jó helyen jársz.

Mivel a motorok külső méretei megegyeznek, a teljesítményük azonban eltérő lehet, ezért érdemes arra figyelni, hogy az igényünknek megfelelő teljesítményű motort válasszunk. Ehhez szeretnénk segítségül nyújtani az alábbi táblázatot, ahol megtalálható a motorok által leadható maximális teljesítmény, fordulatszám és számos hasznos információ.


Vásárlásnál az alábbi támpontok fognak segítséget nyújtani:

  • Lánckerék fogszám:

Az első lánckerék fogszámai eltérőek lehetnek, a 44-es mérettől, akár az 52-es méretig lehet Bafang első lánckereket választani. Fontos megjegyezni, hogy ezt a későbbiek folyamán is lehet cserélni kisebb- vagy nagyobb méretűre, az aktuális igényeknek megfelelően.

Hogy melyik lánckereket válaszd? Ezt gyorsan el lehet dönteni:

Minél alacsonyabb fogszámú első lánckereket választasz, annál nagyobb nyomatékot képes a motorunk kifejteni. Egy átlagos kerékpár esetén ezért is célszerű a sebességváltóval az első lánckerékünket alacsonyabb fokozatszámúra átváltani, ha egy nagyobb emelkedő közeleg. A Bafang középmotorok vásárlásakor is a kisebb lánctányért ajánljuk, hogy a motor minél nagyobb nyomatékot tudjon kifejteni, minél kisebb erőfeszítéssel. Ebben az esetben a végsebességünk némileg kevesebb lesz, de erősebb és dinamikusabb lesz az elektromos kerékpárunk mozgása. A kisebb lánctányér kíméli a motort és az elektronikát is.

(A nagyobb első lánckereket azoknak ajánljuk, akik többnyire sík terepen tervezik használni a kerékpárt, így nagyobb végsebességre van szükségük.)

  • Csapágyház hosszúság

A Bafang középmotorok többféle csapágyház hosszúságban kaphatóak: 68 mm, 73 mm, 100 mm, 110 mm vagy akár 120 mm-es hosszúsággal is. (Általában a leggyakoribb csapágyház hossz. 68 mm.) A hosszméretet a vásárlás előtt akár magunknak is gyorsan ellenőrizhetjük a kerékpáron, ehhez csupán a képen látható sárgával jelölt részt kell megnézni. Amennyiben épp nem elérhető a kívánt méretben a Bafang középmotor, akkor jelezd felénk és igyekszünk a lehető leggyorsabban beszerezni a számodra kívánt méretben is. Ha esetleg 73 mm-es a terméket vásároltál és a kerékpárodon csupán 68 mm-es a csapágyház hossz., akkor sem kell megijedni, az alábbi linken található videóból erre is megtalálod a megoldást:


Link: https://www.youtube.com/watch?v=jolgIZL-ns0

 

  • Kijelzők


A webáruházunkban 3 kijelzőt forgalmazunk: a C965 egy jól bevált, megbízható, de még alacsonyabb tudással rendelkező kijelző, ami átlagos felhasználásra tökéletes. Ezenkívül jelenleg a két legjobb Bafang kijelzőt azok számára, akik még további extra funkciókra vágynak:

 

C965

850 C

Egy nagyon világos és könnyen használható kijelző és sokkal nagyobb funkcionalitással rendelkezik, mint a régebbi fekete-fehér LCD kijelzők.

DPC-18

A DPC-18 a Bafang legújabb kijelzője, ami rengeteg beállítással, programozhatósággal, automatikus éjszakai módra váltással és további funkciókkal rendelkezik.

 

 

C965

850 C

DPC 18

Kijelző

LCD

3,2 inches színes IPS, TFT kijelző

3,2 inches, nagy kontrasztú IPS színes kijelző,

 

USB töltés

Nincs

5 V 500 mA

5 V 500 mA

Feszültség

24/36/48 V

24/36/48 V

24/36/48 V

Jelszó

Igen

Igen

Igen

Anyag

ABS ütésálló műanyag és kijelző

ABS ütésálló műanyag, Kemény akril kijelző

Liquid kristály edzett PMMA

Méret

90mm*54mm*13,3 mm

92mm*60 mm*14 mm

96mm*62mm*14 mm

Hőállóság

-20 és +60 Celsius között

-20 és 70 Celsius között

-20 és 70 Celsius között

Sebességi módok

3, 5 vagy 9 sebességi mód beállítás

3, 5 vagy 9 sebességi mód beállítás

5 ECO és 5 Sport mód

Kijelző

5 fokozatú fényerő

fényerő állítás

Automatikus éjszakai mód és fényerő állítás.

Mutatók

Sebesség (átlag, max, aktuális), töltöttség, km vagy mph, összes megtett km, Trip, kerékméret megadás,

Sebesség (átlag, max, aktuális) töltöttség, km vagy mph, összes megtett km, Trip, külső hőmérséklet, kerékméret megadás, teljesítmény, ODOmeter.

Sebesség (átlag, max, aktuális) töltöttség százalékosan, km vagy mph, összes megtett km, Trip, külső hőmérséklet, kerékméret megadás, teljesítmény, Kalória, ODOmeter.
 

Hibakód kiírás

IGEN

IGEN

IGEN

Világítás kezelés

IGEN

IGEN

IGEN

CANBUS

-

IGEN

IGEN

IP védelem

-

IP 65

IP 65

 

  • Mi a különbség a hidraulikus fékhez vásárolható utólagos fékszenzorok és a csomagban lévő gyárilag szenzoros fékkarok között?


1. Csomaghoz adott szenzoros fékkarok

A csomagban lévő fékkarok már beépített fékszenzorokkal vannak ellátva, ha ezekre cseréled a kerékpárod fékkarjait, akkor nincs is más dolgod csak ezt követően összedugni a csatlakozókat és a beépített érzékelő fékezéskor automatikusan lekapcsolja a meghajtást.

2. Bafang külső fékszenzor

Ha hidraulikus fékek esetében a csomaghoz adott fékkarokat nem fogod tudni felhelyezni, ekkor ajánlott külső fékszenzorok vásárlása, ill. abban az esetben, ha a meglévő fékkarjaidat nem szeretnéd lecserélni. Ezek az érzékelők lehetővé teszik a már meglévő fékek átalakítását e-bike fékekké, amelyek fékezés közben leállítják a rásegítést. Ez a szenzor mágneses elven működik és a fékarokhoz kell felhelyezni a 3M-es ragasztó segítségével. Ha a fékkart behúzod, az elmozdítja a mágnest a fék érzékelőjétől, aktiválja a féket és leállítja a motor rásegítését.

Útmutató a felhelyezéséhez

Link: https://www.youtube.com/watch?v=bGosopxGJN8

  • Váltószenzor szerepe

A váltószenzornak fontos szerepe van, ha szeretnénk, hogy a kerékpárunk minél kevesebb ráfordítást igényeljen hosszútávon. Az elektromos motorok ugyanis nagy nyomatékot képesek leadni, ami  a fogaskereken és a láncon keresztül jut el a hátsókerékhez. A szenzor szerepe, hogy minden váltás alakalmával egy jelet küld a motorvezérlő számára, hogy az adott pillanatban állítsa le az elektromos rásegítést. Ez azért hasznos, mert így elkerüljük a lánc csúszását, a fogaskerekek felesleges terhelését, kopását és ennek köszönhetően gyorsabbak és egyenletesebbek lesznek a váltásaink.

 

Útmutató a felhelyezéséhez

Link: https://www.youtube.com/watch?v=6OVBSwtYTSs

Tartalomhoz tartozó címkék: Bafang átalakító
blog comments powered by Disqus

Keresés

Árukereső.hu Árukereső.hu