Vásárlásnál az alábbi támpontok fognak segítséget nyújtani.
Egyszerűen beépíthető bármilyen európai szabvány kerékpárvázra
A Bafang középmotorok többféle csapágyház hosszúságban kaphatóak: 68-73 mm, 100 mm, 110 mm vagy akár 120 mm-es hosszúsággal is.
A leggyakoribb szabvány csapágyház hosszúság 68-73 mm. A méretet a vásárlás előtt akár magunknak is gyorsan ellenőrizhetjük a kerékpáron, ehhez csupán a képen látható sárgával jelölt részt kell megnérnünk.
Amennyiben épp nem elérhető a kívánt méretben a Bafang középmotor, akkor jelezd felénk és igyekszünk a lehető leggyorsabban beszerezni a számodra kívánt méretben is.
Csapágyház hosszúság
Az egyes Motortípusok paraméterei
Mivel a motorok külső méretei megegyeznek, a teljesítményük azonban eltérő lehet, ezért érdemes arra figyelni, hogy az igényünknek megfelelő teljesítményű motort válasszunk.
Ehhez szeretnénk segítségül nyújtani az alábbi táblázatot, ahol megtalálható a motorok által leadható maximális teljesítmény, fordulatszám és számos hasznos információ.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=jolgIZL-ns0
Lánckerék fogszám:
Az első lánckerék fogszámai eltérőek lehetnek, a 44-es mérettől, akár az 52-es méretig lehet Bafang első lánckereket választani.
Fontos megjegyezni, hogy ezt a későbbiek folyamán is lehet cserélni kisebb- vagy nagyobb méretűre, az aktuális igényeknek megfelelően.
Kijelzők
A webáruházunkban 3 kijelzőt forgalmazunk:
800S
A 800S egy jól bevált, megbízható, de még alacsonyabb tudással rendelkező kijelző, ami átlagos felhasználásra tökéletes. Ezenkívül jelenleg a két legjobb Bafang kijelzőt azok számára, akik még további extra funkciókra vágynak.
860ML
Egy nagyon világos és könnyen használható kijelző és sokkal nagyobb funkcionalitással rendelkezik, mint a régebbi fekete-fehér LCD kijelzők.
DPC-18
A DPC-18 a Bafang legújabb kijelzője, ami rengeteg beállítással, programozhatósággal, automatikus éjszakai módra váltással és további funkciókkal rendelkezik.
Mi a különbség a fékszenzor és a fékkarok között?
Szenzoros fékkarok/ Brake Levers
A fékkarok már beépített fékszenzorokkal vannak ellátva, ha ezekre cseréled a kerékpárod fékkarjait, akkor nincs is más dolgod csak ezt követően összedugni a csatlakozókat és a beépített érzékelő fékezéskor automatikusan lekapcsolja a meghajtást. Ezeket csak a hagyományos bovdenes fékekhez lehet használni.
Fékszenzor/ Brake Sensors
Hidraulikus fékek esetében a külső fékszenzorokra lesz szükséged, ha a meglévő fékkarjaidat nem szeretnéd lecserélni. Ezek az érzékelők lehetővé teszik a már meglévő fékek átalakítását e-bike fékekké, amelyek fékezés közben leállítják a rásegítést. Ez a szenzor mágneseselven működik és a fékarokra kell felhelyezni a 3M-es ragasztó segítségével.
Útmutató a felhelyezéséhez:Link: https://www.youtube.com/watch?v=bGosopxGJN8
Váltószenzor szerepe/ Gear Sensor
A váltószenzornak fontos szerepe van, ha szeretnénk, hogy a kerékpárunk minél kevesebb ráfordítást igényeljen hosszútávon. Az elektromos motorok ugyanis nagy nyomatékot képesek leadni, ami a fogaskereken és a láncon keresztül jut el a hátsókerékhez. A szenzor szerepe, hogy minden váltás alakalmával egy jelet küld a motorvezérlő számára, hogy az adott pillanatban állítsa le az elektromos rásegítést. Ez azért hasznos, mert így elkerüljük a lánc csúszását, a fogaskerekek felesleges terhelését, kopását és ennek köszönhetően gyorsabbak és egyenletesebbek lesznek a váltásaink.
Útmutató a felhelyezéséhez: https://www.youtube.com/watch?v=6OVBSwtYTSs